
Wie ben ik?
Hoi, mijn naam is Kay. Ik ben een gepassioneerde media-maker die zich specialiseert in foto- en videografie. Tijdens mijn opleiding Mediaredactie heb ik ervaring opgedaan in verschillende rollen, van het produceren van nieuwsitems tot het filmen van grootschalige evenementen.
Mijn eindstage heb ik afgerond in Melbourne, Australië, waar ik mijn vaardigheden verder heb ontwikkeld. Ik werkte hier voor het bedrijf EP Group en heb veel ervaring opgedaan op het gebied van marketing-communicatie, online content creatie en het organiseren van evenementen.
Namens EP Group heb ik ook voor Sony gewerkt, waarbij ik de kans kreeg om met uiteenlopende professionele camera-apparatuur te werken.
Momenteel volg ik de HBO-opleiding Creative Business in Enschede, waar ik mijn camera-vaardigheden verder zal ontwikkelen en mijn kennis over mediapsychologie, marketing-communicatie en conceptontwikkeling zal verbreden.
Ik geloof dat foto en video eindeloze mogelijkheden biedt en dat hun impact alleen maar groter wordt. Mijn doel is om verhalen te vertalen naar beeld, om zo nieuwe perspectieven te bieden en mensen met elkaar te verbinden.
Als ik niet achter de camera sta, vind je me in de sportschool, in de natuur, of gezellig met vrienden onder het genot van een goede kop koffie.
Waarom Berris Media?
Al van jongs af aan ben ik bezig met het vastleggen van momenten. Urenlang monteerde ik met plezier onze vakantiefilms op mijn telefoon. Die passie is nooit weggegaan en heeft me uiteindelijk geleid naar mijn studies in de media: eerst op het Mbo en nu op het Hbo.
Met deze ervaring help ik organisaties en individuen hun verhaal effectief in beeld te brengen. Of het nou middelen voor een marketing-campagne zijn, een personeelswerving, personeelsfeesten, noem het maar op, overal zit een verhaal in die het best gecommuniceerd wordt via beeld.
Berris Media wil verhalen en ideeën omzetten in visuele producties die authentiek, professioneel en doelgericht zijn. Door nauw samen te werken met opdrachtgevers, zorg ik dat elk project de juiste toon en sfeer treft, zodat de boodschap écht overkomt.

